MS Start
MSGW računalniki


M SAN Grupa international site


O servisu

Osrednji servis se razprostira na 900 m2 površine in je opremljen z najsodobnejšo opremo in orodji.V našem servisu je trenutno zaposlenih 28 serviserjev. Vsi so kvalificirani za delo, ki ga opravljajo, večina pa je tudi certificirana s strani proizvajalcev proizvodov, s katerimi delajo. Poleg obstoječih znanja se naši serviserji neprestano izobražujejo o novih znanjih in tehnologijah. O organizaciji in uspešnosti našega servisa govorijo tudi številne diplome in certifikati o kvaliteti uslug, ki jih opravljamo.

proizvod

Povprečni čas trajanja popravila

monitorji:

2 dneva

tiskalniki:

2 dneva

konfiguracije:

1 dan

diski:

1 dan

prenosniki:

3 dni

Organizacija
Servis Kim Tec-a je razdeljen na sledeče enote:
  • prenosniki in mrežna oprema
  • monitorji
  • enegetska elektronika
  • tiskalniki
  • servis komponent
  • prevzem
  • skladišče servisa

 


Vse podrobnosti o delovanju servisa, servisni podpori  in servisnih postopkih bodo na tej strani objavljena naknadno.

Tehnična podpora in servis

Tehnična podpora Kim Teca s svojimi prvovrstnimi uslugami partnerjem pomaga ustvariti tehnološko in tržno prednost.

Skupaj do cilja